17 Haziran 2010 Perşembe

İncili Peçetelikler



Biraz gelin çiçeği tadında, biraz masumiyet tadında zarif bir takım...
Sahibi istedi, ben tasarladım ve beğenildi. Şimdiden güzel günlerde kullan güzel gelin...

 




13 Milyon Baloncuk:

fuska dedi ki...

çok zarif gerçekten. eline sağlık. iyi günlerde kullanılsın.

A-H dedi ki...

cok cok zarif olmuslar hakikate ellerine saglik, bayildim yine

Nur dedi ki...

**Fuska,
teşekkür ederim.

**A-H,
teşekkür ederim canım :)

Lú Assunção dedi ki...

Que lindoooo, estou encantada com tanta beleza!!!

Stil Direktoru dedi ki...

Bebişim bol satışar bu arada az uzat o güdük kısmı benim kuaföre götürürüm seni istersen ok mucx

Nur dedi ki...

:D Canımsın benim. Uyuz oldum ya öyle kıl duruyor ki güdüklük çileden çıkıyorum bide çok zor uzuyor Edim benim saçlar bekliyorum azbiraz uzasın diye ama iki hafta var tatile ozaman kadar bi yola sokmam lazım saçları.
Karşıyakaya geçmek vallahi çok zor bişey canım benim ama çok çok teşekkür ederim. Şimdi bu yakada yeni bir yer buldum saçlarıma baktırdım, bir-iki rengede karar verdim gibi bakalım (rojda demireri biliyor musun onun rengine yakın bişey istiyorum :) önümüzde hafta bi ayar yapıcaklar öf pöf kadın olmak ne zor yahu..

Betül Özbir dedi ki...

çok ama çok zarifler ellerine sağlık

icimdeki yolculuk dedi ki...

harika ötesi bir şey olmuş bu..

Nur dedi ki...

Merkalı Beti ve Funda,
teşekkür ederim sevgiyle :)

Sevtap dedi ki...

çok ama çok şık olmuş ellerine sağlık bu arada Miraç Kandilin Mübarek Olsun

YeMeK vAkTi dedi ki...

peçetelikler muhteşem ellerinize sağlık hemen inceleyeceğim

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Her ne kadar bayanlara hitap eden bir ürün olsa da, ürüne verilen emeği ve güzelliği gözardı etmek olmazdı.

Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim efendim, saygılarımla.

Adsız dedi ki...

i love your blog♥

i'm your newest follower!

come see my blog

http://theveiledbump.blogspot.com/